perjantai 28. syyskuuta 2012

Tyttö tuli !!!

Tässä hän on, kummikoirani Negruta Romaniasta. Koirakamut hänet minulle toivat tietooni. Ja enhän minä sen sydäntäsärkevän tarinan luettuani voinut itselleni mitään. Halusin auttaa häntä.

Tämän asian kanssa on joutunut soutamaan ja huopaamaan. Kummikoiria ei ole niin ollut ja jalkani ja mieleni toimivat ilmeisesti vielä nopeammin kuin luulin. Haluni saada asiat aina heti selviksi vei minua hetken aikaa sinne tänne. Mutta nyt ovat kuohut selvinneet ja minulla on kuin onkin kummikoira, kiitos Koirakamuille jeesiä- Mervin.

Kerron myöhemmin tarkemmin asiasta (ja niistä jäljellä olevista kummeja kaipaavista koiruista), nyt on vain mielessäni tämä typykkä ja tämä runonpoikanen joka syntyi hänen kuvastaan;

"Taivas oli tumma, harmaa
 vaan etkös arvaa,
tähtien lomasta
kuin aarteiden kopasta
tipahti koiraneitonen
Negruta niminen.
Sinuahan minä odotin
monia polkuja vaelsin.
Nyt on rauha syvä,
mieleni todella hyvä.
Sinä olet siinä, minä tässä
yhdessä matkaamme elämässä."


Palaillaan.
               

5 kommenttia:

  1. ♥ Oi, paljon onnea "perheenlisästä", nyt teillä on ikioma "Musti", eiköhän se Negrita tarkoita jotain mustaa? ♥ Niin kaunis ja koskettava runokin!

    VastaaPoista
  2. Ihana Negruta, ihana sinä! <3 Miten mahtavaa, että löysitte toisenne! <3 Kyyneleet tulvii täällä silmistä. Aivan ihana tarina ja runo. <3

    Juu, kerro ihmeessä muista kummia kaipaavista. Minulla on edelleen todellinen kiinnostus asiaan.

    Rentouttavaa viikonloppua teille sinne koko laumalle, puss o. kram! <3

    VastaaPoista
  3. Ihanaaaa <3 Täälläkin tippa linssissä! (sukuvika ;))

    VastaaPoista
  4. Ansku & NniNni; kyllä kerron lisää ihan pian, linkit ja kaikki. Siellä on vielä mukavia typyköitä ja muutama kaveri vailla kummia. Ja luotettavan yhdistyksen kautta saa avustuksen perille.. On, on tosiaan hyvä mieli. Päässä pyörii jo joulupaketin lähettäminen ym ym, hömelö minä !! Dundeellinen hömelö. Mutta minkäs koirarakkaudelleen tekee.

    HooPee; Niin minäkin luulen, että Negruta tarkoittaa mustaa. Hauskaa kun keksit tuon Mustin. Miehen kotona on tosin joskus ollut sen niminen koiruus. Tyytyväinen olen tähän.

    VastaaPoista
  5. Onnee ja mehän tykätään Mustista ja aiheesta ja kaikesta!

    VastaaPoista